تغییر پسورد ادمین و تاثیر آن روی سرور شیرپوینت

وقتی از ویندوز سرور 2008 برای میزبانی شیرپوینت استفاده می کنید ، در صورتی که برای کاربر مدیر سیستم تعیین نکنید که پسوورد آن هرگز به پایان زمان اعتبار خود نرسد ، پس از مدتی که در Policy تعریف شده است هنگام ورود به سیستم مشاهده خواهید کرد که از شما تقاضای تغییر کلمه عبور را می کند و در صورتی که کلمه عبور را تغییر ندهید اجازه ورود به سیستم را نخواهید داشت.

 

پس از ورود به سیستم و پس از تغییر کلمه عبور ، خواهید دید که سرور شیرپوینت پیغام500 INTERNAL SERVER ERROR را نمایش می دهد. در این صورت یکی از راه حل هایی برای رفع این مشکل وجود دارد ، تغییر کلمه عبور است .

 

برای این منظور عبارت dsa.msc را در RUN تایپ و اجرا کرده و یا ازAdministrative Tool گزینهActive Directory Users and Computers را انتخاب نمایید .

کاربر مدیر سیستم را پیدا کرده و روی آن کلیک سمت راست نمایید و گزینهProperties را انتخاب کرده و در تب Account در زیر مجموعه Account Optionگزینه Password Never Expires را تیک بزنید . سپس از همان منو Reset Password را انتخاب کنید وپسوورد قبلی را مجددا تعیین کنید (پسوردی که وبسایت شیرپوینت را با آن تنظیم کرده بودید) .

سپس دستور iisreset را در RUN اجرا کنید تا سرور بازآوری مجدد شود . اکنون وبسایت شما قابلیت استفاده را خواهد داشت

 

پیام بگذارید